Notícies / 16 de febrer: Afectacions al trànsit amb motiu de la Challenge ciclista

14/02/2019
16 de febrer: Afectacions al trànsit amb motiu de la Challenge ciclista

Aquest dissabte, dia 16 de febrer, es disputa la 33a edició de la Challenge ciclista de la Canonja “Trofeu d’Hivern”, per aquest motiu l’estacionament i circulació per alguns carrers del nostre municipi estaran restringits des de l'inici dels preparatius de la cursa, a partir de les 8 del matí, fins la finalització de la prova esportiva, aproximadament a les 7 de la tarda. Els carrers afectats per la cursa seran els carrers Raval, Masricart i avinguda de la Pineda, on no es podrà estacionar; al carrer Marina i a la Rambla 15 d'Abril, malgrat no formin part del recorregut de la prova, es reservarà estacionament pels vehicles de l’organització i dels equips. 


El recorregut de l’autobús de l’EMT també es veurà afectat:

  • Des de les 8 del matí fins la finalització de l'acte, l'autobús de l'EMT realitzarà el recorregut alternatiu pel carrer Escultor Martorell, amb parades provisionals al carrer Escultor Martorell i a la plaça Ernest Lluch. S'anul·laran les parades ubicades als carrers Masricart, Raval i a l’avinguda de la Florida direcció cementiri. 
  • Durant la cursa, entre les 3 i 2/4 de 6 de la tarda, aproximadament, amb motiu de la sortida i l’arribada dels ciclistes, es produiran aturades puntuals de circulació des de la N-340 en direcció a l’avinguda de la Pineda i carrer Masricart, i s’anul·larà la parada de la plaça Pau Vidal.



Recorregut alternatiu de l'autobús