Notícies / 17 de setembre: Afectacions al trànsit amb motiu dels Tres Tombs

13/09/2017
17 de setembre: Afectacions al trànsit amb motiu dels Tres Tombs

Amb motiu de la celebració dels Tres Tombs a la Canonja, el diumenge 17 de setembre, hi haurà afectacions al trànsit a partir de les 12 del migdia a diferents carrers del poble i, a partir de les 7 del matí, no es podrà estacionar als carrers per on es realitzaran els Tres Tombs.

L'autobús de l'EMT farà una única parada al poble, a l'av. M. Carrasco i Formiguera (rotonda del Camp de Futbol municipal).

Recorregut dels Tres Tombs:

C/ Concòrdia, c/ Bellavista, av. Sector Nord, Camí dels Antigons, c/ del Serè (en direcció contrària), av. de la Florida i c/ Raval (en direcció contrària). Un cop arribin a l'alçada del c/ Masricart cantonada amb el c/ de les Garrigues començaran els Tres Tombs amb el següent itinerari: c/ Masricart, pl. del Castell, av. M. Carrasco i Formiguera, av. Collblanc, c/ de les Garrigues i una altra vegada el c/ Masricart... fins a realitzar les tres voltes. A l'acabar l'últim tomb passaran pel c/ H, c/ Rec de Bardina i av. del Sector Nord on finalitzarà l'acte.