Notícies / Ja tenim els guanyadors i guanyadores del concurs de redacció i dibuix "Sant Jordi a casa"!
23/04/2020
Primer de tot, feliç diada de Sant Jordi a tothom!
Per celebrar aquesta diada tan especial des de casa, la Biblioteca Pública i el Patronat de Cultura de la Canonja han organitzat diferents activitats, amb el desig que tothom en gaudeixi.
La primera activitat que va arrencar va ser el concurs de redacció i dibuix per infants d'edats entre quart de primària i segon d'ESO i, avui 23 d'abril, ja en tenim els guanyadors i guanyadores.
- Primera categoria (3r i 4t de primària): Ariadna Roig Da Silva i Simón Egea Pinel
- Segona categoria (5è i 6è de primària): Adam Saci Brahimi i Aitor Torres Gabriel
- Tercera categoria (1r i 2n d'ESO): Cristina Sánchez Moreno i Oriol Virgili Garrigós
Volem donar l'enhorabona a tots els participants pels seus treballs, i donar-los-hi les gràcies per obrir-nos les portes de casa seva a través dels seus relats. Quan, per fi, puguem tornar a certa normalitat els guanyadors rebran els seus premis i tots els participants també rebran un obsequi.
Aprofitem per recordar que fins aquest diumenge 26 d'abril, els més menuts, des de P3 fins a 2n de primària encara poden enviar els seus dibuixos pel concurs "El que veig des de casa".
De nou, enhorabona a tots els artistes i bona Diada!
Ariadna Roig Da Silva_4t primària Simón Egea Pinel_4t primària Adam Saci Brahimi_6è primària Aitor Torres Gabriel_6è primària Cristina Sánchez Moreno_1r ESO Oriol Virgili Garrigós_2n ESO